Tisdag

Godmorgon på er allihop !

Tisdag idag, redan andra dagen i veckan. Hjälp, imorgon är det jobb för första gången! :O Börjar bli mer och mer nervös. Men men, det kommer nog inte att dröja länge innan jag är inne i det. Så är det ju med allt nytt. =)

Idag kommer att bli en stressig dag känns det som, går som sagt i skolan till fyra, är väl hemma vid fem. Sedan ska jag äta, plugga och fösöka hinna träna vid halv sju, sju nåt sånt där. Ska se om det finns nåt pass sdå. Hoppas verkligen på det, mamma & pappa hade köpt glasstårta för att fira mitt nya jobb igår, så jag känner att lite träning skulle vara på sin plats.. =/ Idag är det folkdans också! Wohoo. Veckans höjdpunkt typ.. =P Eller inte. Men det är faktiskt kul, det livar upp en annars väldigt grå och trist, låååång tisdag. Snart bara två veckor kvar till uppvisning!

Funderar på att göra ett litet schema över min vecka, viktiga händelser och sånt där. Har sett det i en massa andra bloggar, och varför inte liksom? Kan vara kul när jag kollar tillbaka i bloggen nån dag om ett tag och se vilka hell-of-a-weeks jag hade, höhö =P

Nej, något annat har jag faktiskt inte att säga just nu. Ska snart gå till bussen. Är i tid idag :S Hjälp, är något fel? Känns nästan så för jag får alltid kubba som satan till bussen annars. Jaja, jag kanske börjar skärpa mig.

Ha en toppendag nu hörni =) Puss ♥

Kommentarer
Postat av: Sanna

Godmorgon :) Vad ska du börja jobba med?

2007-11-27 @ 08:21:44
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: caroline

Hoppas att din dag har varit bra .

2007-11-27 @ 12:07:50
URL: http://carolinkonraadsson.blogg.se
Postat av: Anonym

Du gör aldrig 'dagens outfit' längre!?

2007-11-27 @ 15:41:57
Postat av: carro

Tack sötnos! Hoppas du har en bra dag :)

2007-11-27 @ 15:46:57
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Matilda

Sanna: Jag ska börja på ICA =) I kassan!
*
Anonym: Hm, nej jag vet det har inte blivit någon på jättelänge nu! =( Tycker det är tråkigt jag också, men det har berott på att jag inte haft någon kamera.. Bara mobilen och de bilderna blir så himla dåliga.. =/ Men jag hoppas på att jag får en i julklapp, annars så köper jag en själv. Men jag ska nog kunna lägga in några dagens oufit fram till jul iaf =) Även om bilderna blir grusiga..

2007-11-27 @ 17:26:15
URL: http://baramatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0