Tisdag

God morgon =)

Redan tisdag, andra dagen i veckan! Idag vaknade jag iaf ganska utvilad. =) Men en sak stör jag mig på: enda sedan jag hörde låten Apologize första gången, och la in den på mobilen, har jag velat ha den som alarmsignal, alltså som "väckarklocka". Men det går ju fan inte. =/ Har ställt in det tusen ggr att den ska vara larmsignal, men det hjälper inte. Det är fortfarande den gamla, tråkiga melodin. Någon som vet hur man gör? Jag har gått in på musik, sedan knappat fram till låten och "använd som larmsignal". Då ska det väl funka eller? Men nej. Aja, jag vet inte.

Mamma hade kokat ett ägg till mig igår som jag åt till frukost =) Mums, älskar ägg, men det blir mest på helgen jag äter det. Orkar/hinner liksom inte ställa mig och boila ägg såhär på morgonkvisten. Men det var gott gott. Haha, fast jag skulle ha ägget på en råg.. fralla(?) typ, som låg i frysen så jag la in den i micron. I vanliga fall brukar jag värma en sån smörgås i knappt en minut på 600 grader, men jag var tydligen inte helt vaken så jag satte micron på 700 grader i TVÅ minuter.. =P=/ Haha, gröt-tiden! Jaja, den blev stenhård, så jag fick kasta den. Luktade bränt i hela micron.. Men ja, det är sånt som händer ibland.

Idag var min bror uppe samtidigt som mig, enda dagen i veckan som vi går upp samtidigt. Vi satt framför tv:n och åt frukost och började längta till julen. =) Jag bah: "Ååh, tänk om det var julafton imorgon!" Så hade han tänkt att säga det exakt samtidigt =P Sen kom det värsta juliga reklamen på tv med nissar som sprang omkring, och det fick mig at tänka på en av de juligaste reklamerna ever. =)




Tyvärr var inte själv reklamen med =/=( Hittade bara denna, så ni får hålla till godo! Hoppas i alla fall att ni får lite av den juliga känslan om jag får, bara av att höra låten. Slut ögonen och njut, haha=)

Nu MÅSTE jag sticka! Ni får ha en jättebra dag allihopa =) Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Ja det ska fungera när man ställer in larmsignalen på det viset! Hmm, skumt!
Har du ingen äggkokare? Då sköter de sig själva på morgonen! :-)
Ha det bra!

2007-11-20 @ 09:06:42
URL: http://therese4.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0