Tisdag

Godmorgon! =)

Tisdag idag,  redan andra dagen på veckan. Det går snabbt, haha =P Snart är det helg igen! Nej, jag får sluta hetsa fram dagarna hela tiden, det är inte bra. Man ska leva i nuet, det försöker jag iofs göra så mkt som det går. Men det är svårt när helgerna är så mycket skönare och roligare än veckodagarna... Då vill man liksom bara vips att måndag, tisdag, onsdag, torsdag ska flyga iväg så att det blir fredag eftermiddag. =) Tyvärr så går ju helgen så himla mycket snabbare än veckan. Men jaja.

Hela min familj är typ vaken nu, pappa är ledig idag och mamma börjar inte förrän i eftermiddag. Dom ska med A på utvecklingssamtal nu om en stund, så det är fler än jag uppe... Dom gillar inte att jag bloggar på morgonen också, tycker att jag blivit beroende. Thihi =P Nädå!

Har pluggat lite svenska, men såg att jag bara fått med mig hälften hem, och svenskan är andra lektionen.. =/ Hmm. Bra där. Så typiskt mig. Men jaja, det får gå som det går. Jag kan nog det mesta i alla fall =) Det blir ingen träning idag, har alldeles för mycket plugg. Antagligen kommer jag väl end up framför datorn i alla fall, men det behöver vi inte låtsas om =P

Men nu får ni ha en jättebra dag, så hörs vi senare! =) Kramar! <3

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag ska inte säga att dina föräldrar kanske har rätt. Ops, där sa jag det ialla fall! :-D
Ha det bra!

2007-11-13 @ 14:46:20
URL: http://therese4.blogg.se
Postat av: tilda

ååh jag vill oxå ha helg :) ha en bra kväll, kram

2007-11-13 @ 22:12:48
URL: http://baratildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0