Tisdag

Godmorgon =)

Gud, idag var det segt att gå upp! Var jättetrött, antagligen efter jobbiga dagen igår.. Gick ju inte och la mig särskilt sent. Haha, ni måste tro att jag är väärsta mesen som håller på och klagar på gårdagen såhär, men den var faktiskt jobbig! =P Jaja. Hoppas dagen idag blir bättre, slutar iofs klockan fyra och ska träna klockan sex. Dubbelstep blir det idag, wiie =) Men jag gillar bättre att träna lite "tidigare" på kvällen, alltså vid fem, sex.. Gillar inte tider som den igår, halv åtta till nio. Då är man hemma halv tio och så har man missat typ hela kvällen och allt bra på tv =P=( Haha, missat hela kvällen, jaa i af för en sån som jag. Jag är inte dirket uppe till tolv, brukar gå och lägga mig vid tio, halv elva faktiskt =)

Idag blir det folkdans igen på gympan =) Just det, jag glömde ju berätta hur det var igår! Attans, det tänkte jag ju skriva om igår. Men jaja, skriver ett lite längre inlägg om det sen. Och kanske, kanske kan ni få se en bild på mig i folkdräkten =P Men bara kanske. Vi lärde oss iaf masurka-steget igår, haha, vi hoppad omkring där i en ring och såg skitlöjliga ut, Men roligt var det =)

Nej, nu måste jag gå, har inte sminkat mig eller fixat håret än och min buss går och tjugo minuter! Waa. Hoppas jag hinner... Och just det, en grej till, några har frågat om hur man fixar typ en sån header som jag har, så därför tänkte jag skriva ett inlägg om det sen. Och JA, jag vet att många redan har börjat med "blogghjälp", men ju fler desto bättre eller hur? =)

Ha en bra dag, puss! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0