Tips tips

Tänkte bara tipsa om en sida där ni får fler besökare till er blogg, eller om ni kanske har en annan hemsida av något slag. Gå in här och registrera er. Det är helt gratis (alltså inge jobbiga följdgrejer som ni måste köpa eller nåt sånt!), jättelätt och ni får fler besökare till er sida.

Jag kan förklara lite mer hur det går till, för jag fattade själv ningenting när jag först kom in på sidan:
Ni får en adress som ni lägger in som startsida på er webbläsare, så varje gång ni går in på internet kommer ni in på en ny sida/blogg. Då får ni poäng, och i och med att ni tjänar poäng, tjänar ni också besökare =) Ni får 2 poäng varje gång ni startar upp webbläsaren, och det dras 3 poäng från er varje gång ni får en ny besökare genom den här sidan (det dras alltså inga poäng när någon annan besöker er blogg, genom att knappa in adressen). Så genom att starta upp webbläsaren TVÅ (!) ggr, får ni alltså en ny besökare, som skickas in på er sida =) Bra va?
Ni får också en adress som ni kan tipsa era vänner med. Går dom då in på den adressen får ni 1200 poäng! Fatta hur många besökare =) Tipsar de i sin tur några vänner, får ni poäng av det också. Så, mina vänner, jag rekommenderar er verkligen att registrera er =)

Kommentarer
Postat av: Sanna

Var ska man regristrera sig då? :):)

2007-11-03 @ 12:10:24
URL: http://sannadahlgren.blogg.se
Postat av: Sanna

Ojsan, jag såg inte det! Men varför måste man skriva in sin hemadress om det bara gäller besökare? :P

2007-11-03 @ 13:14:22
URL: http://sannadahlgren.blogg.se
Postat av: Gabriella

Vad är adressen? Kanske jag som är blind men jag ser den inte :P

2007-12-15 @ 21:29:12
URL: http://www.crazydog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0