Sveriges sexigaste män

Har precis bläddrat igenom Plaza Kvinna på typ två sekunder. Jag & mami fick en prenumeration av pappa, och tidingen är faktiskt riktigt bra. Bättre än jag först trodde. Kanske lite mer för vuxna, eller i alla fall äldre än mig, men jag gillar den! Har som sagt inte läst något ur detta numret än, mer än den fem sidor långa listan på Sveriges sexigaste män =). Haha, sånt är kul!

Där fanns många snyggingar, såna som man i vanliga fall kanske inte tänker på, men där fanns också många som jag absolut inte tycker platsar. Tänkte lista lite utifrån mina egna åsikter, positiva överraskningar och besvikelser. =)

Dessa tycker jag förtjänade sin plats på listan (placeringen står inom parentesen):

¤ Anders Kraft (2) - han på tv 4:s Nyhetsmorgon, ni vet ;)
¤ Alexander von Zweibergk Väggö (19) - så läskigt snygg och charmig att jag dör, förtjänade helt klart att komma högre upp. Dessutom, han kommer ju härifrån fär jag bor! =)
¤ Måns Zelmerlöw (26) - Ooh, behöver jag säga något om honom? Nej, tänkte väl det.
¤ Björn Christiernsson (37) - snickaren i "Äntligen Hemma". Åh, han är inte ful...
¤ Dregen (42) - Han är ju för tusan sexigheten personifierad...
¤ Henrik Lundström (54) - har ryckt upp sig rejält sedan han spelade tönten Pierre i "Ondskan".
¤ Alexander Skarsgård (70) - Gustav hamnade fyra placeringar upp, varför förstår jag inte, för Alexander är ju helt klart den snyggare av bröderna!

Dessa skulle inte fått vara med på listan om jag fått bestämma!

¤ Per Morberg (10) - va? Har jag missat något? Sedan när blev det sexigt att stå och laga mat helt svettig och kladda och slafsa med maten. Svinigt. Dessutom verka han grymt sur och tråkig.
¤ Ernst Kirschsteiger (24) - asså visst, Ernst är väl trevlig och käck i "Sommartorpet", men sexig? Nej.
¤ Daniel Breitholtz (34) - konstig, slapp mun, och pratar sluddrigt. Inte sexig någonstans.
¤ Fredrik Wikingsson (43) - han är jävligt rolig, men inte sexig.
¤ Martin Rolinski (53) - så läskigt sockersöt att det blir avtändande.
¤ Fredrik Reinfeldt (58) - men hallå eller?
¤ Peter Swartling (100, haha) - ah, okejdå, kanske kan han va värd en sista plats? Fast nej, det är han faktiskt inte.

image350image351
image352image353

Vad tycker ni? =)

Kommentarer
Postat av: Angelica

DREGEN helt klart!

2007-11-08 @ 23:11:25
URL: http://anjelique.blogg.se
Postat av: a

MÅns Zelmerlööööw

2007-11-09 @ 14:10:53
Postat av: Anonym

vem va etta? :)

2007-11-09 @ 14:12:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0