Söndag

Good morning!

Hoppas att ni har sovit gott och läänge! Det har inte jag, länge alltså =P Men det är jag ju van vid så... Nu sitter jag framför tv:n med papp och har precis ätit frukost. Kollar på tv4:s Nyhetsmorgon, dom pratar lite om bloggar nu. Om varför det finns så många, eller rättare sagt hur det kan finnas så många. Enligt han, gubben som Tilde pratar med, är det för att ingen är objektiv och liksom dömer ut någon blogg, ingen bestämmer vilka som är bra och dåliga... Hm. Kanske är det så..? Jag vet inte, och för att vara ärlig så bryr jag mig inte särsilt mycket. Jag bloggar för mig själv, för min egen skull. Jag ser detta som en typ av dagbok, fast mindre privat såklart, och som en rolig grej, något jag kan se tillbaka på om ett tag. Dessutom älskar jag att skriva, så det är väl också ett sätt att uttrycka mig i skrift =P Vet inte hur det är med er andra, ni kanske bloggar av andra anledningar. Jag tycker i alla fall att sidor som blogg.se är fantastiska, de ger folk chansen att uttrycka sigi och förmedla känslor och budskap till andra. Grymt.

En annan grej jag kom att tänka på är vad det egentligen är som gör att man fastnar för en blogg. Det är konstigt egentligen, för jag ser ganska snabbt när jag kommer in på en blogg om det kommer att bli en absolut favorit. Tyvärr händer inte det så ofta =( Har bara ca 4 bloggar jag följer varje dag. Men vad är det som gör en blogg intressant? Jag vet faktiskt inte. Vad tror ni?


Kommentarer
Postat av: Frida

Tack för din kommentar! Ja, jag köpte en mascara från deras märke, och den var inte heller någon höjdare... Men jag gillar färgerna, så en nyårskväll kanske de håller? ;P
Ha en fin dag!

2007-11-25 @ 10:44:44
URL: http://friidap.blogg.se
Postat av: Anonym

godmorgon själv =)

2007-11-25 @ 10:56:35
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Tobias

Svar: Ja det är hon, fyfan va söt :D

2007-11-25 @ 11:19:38
URL: http://grymtroligperson.blogg.se
Postat av: Anonym

Vilka bloggar följer du? Ha en bra dag=)

2007-11-25 @ 11:56:08
Postat av: Matilda

Anonym: Jag följer Kenza's och Stina-Lee's (vilka för övrigt är de två bästa, enligt mig;)) Sedan brukar jag ofta kolla in Blondinbella's, mest för att jag tycker hon är så urbota dum. Den fjärde är Maddiie's blogg. =) Kom även på att jag följer Anna Hibbs' blogg.

2007-11-25 @ 15:49:19
URL: http://baramatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0