Söndag

Godmorgon! =)

Nu har jag verkligen inte bloggat på flera dagar =/ Inte bra, inte bra. Men men, har haft mycket att göra och inte haft lust. Så jaa.. Men nu blir det bloggning igen, förhoppningsvis mer kontinueligt än senaste tiden.

Igår var jag och papi i stan, skulle kolla efter kläder till pappa. Jag får alltid följa med som smakråd =) Kollade själv lite, även om jag inte skulle ha något, men jag hittade denna satinjackan på Lindex. Brukar aldrig handla på Lindex, allra minst på barnavdelningen (!) som denna fanns på. Köpte den inte, för den var liite liten. Fanns bara kvar i stl 164, jag skulle nog behövt 170. Men den ska ju vara kort modell och tight, så ja.. Men jag kunde inte riktigt bestämma mig. Får se om jag kanske åker till någon annan Lindex-butik och ser om dom har stl 170.

image368
Obs! Den är mycket snyggare i verkligheten.. =P

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Hehe, jag trodde att du hade gått och dött när du inte hade bloggat på så länge :P

2007-11-18 @ 15:23:52
URL: http://www.crazydog.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0