Söndag

¡Hola Buenas Dias! ;)

Hur står det till med er idag? Hoppas det är bra, jag mår finfint =) Kom hem i god tid igår faktiskt, så jag har fått sova en del i alla fall. Hatar när jag har varit ute, kommit hem sent, och bara fått sova typ fyra timmar eller något sånt. Då är det inte roligt att vara med mig kan jag säga =S. Men inatt fick jag i alla fall åtta timmar! Kanske till och med åtta och en halv.. =P

Jag vaknade faktiskt kvart i nio, mamma hade sagt att jag och A skulle uppvakta pappa klockan nio, så jag hade väl det i bakhuvudet någonstans. Så jag kilade upp, och in i A's rum. Han var redan vaken så vi gick ner och gjorde i ordning frukost och sen tog vi paket, kort och Elsa under armen och gick upp till papi =) Tycker det är lite svårt med Fars Dag, för liksom när man ska uppvakta honom på morgonen, man kan ju inte gärna sjunga Ja må han leva =P Så jag bah "Grattis på fars dag!" och släppte ner Elsa i sängen, haha ;) Hon blir alltid så himla glad när hon ser en första gången på morgonen, och hon fullkomligt älskar att väcka oss i sängen, särskilt pappa =)

Idag blir det uppvaktning av farfar och morfar också, först middag hos f&f och sedan fika hos m&m. =) Ska bli trevligt.

Hur uppvaktar ni era pappor, och vad ger ni dem idag? =)


Kommentarer
Postat av: ELIN

Jag har bakat en tårta åt pappa med ett hjärta på, kom inte på någon "köp" present :)

2007-11-11 @ 11:10:11
URL: http://graants.blogg.se
Postat av: carro

Tack så jättemkt! Va snäll du är :) Japp är bruna linser jag har på bilderna.. Klart du får ta med bild på min lugg.. Tror du skulle passa jättebra i lugg! kram på dej

2007-11-11 @ 12:16:33
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Camilla

Hehe, så du trivdes också på Kreta alltså?! ;)
Underbart är det. Vill utomlands nu nu nu :)

Idag blir det middag hos farmor med alla pappor från släkten ;)
imorse fick han tårta, ett örngott där det står världens bästa pappa osv. Lite lotter och choklad :) hur firar du din pappa?

2007-11-11 @ 12:51:12
URL: http://youfoundme.blogg.se
Postat av: Linn

Jag är ganska elak, gav ingenting (A) Men lillasyster gav nånting och så fixade vi frukost. Och han ska få värsta fina målningen jag gjort på bilden imorrn! :D

2007-11-11 @ 13:19:10
URL: http://mysigast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0