So fuckin' fun

Yez, det är inte längre någon hemlighet att I'm in löv with listor ;)

Fullständigt namn? Matilda Sofie Abrahamsson
Exakt ålder? 16 år, 8 månader, 3 veckor, 1 dag (haha, tog ett tag att räkna ut det där)
Vart bor du? I Göteborg
Bor tillsammans med? Mami, Papi, Bror
Husdjur? Hund
Färg på ditt hus? Falurött med vita knutar (traditionellt?)
När är du född? 1991-02-27
Klass: SPE1D
Något jobb? Hm, yes. Två småjobb, plus ett lite större på G!
När gick du upp i morse? Tjugo i nio
När ska du sova ikväll? Hrm, halv elva?
Duschat idag? Näe, men kan behövas
Kramat någon idag? Nej :'(
Dagens klädsel? Mysbralls, vitt ribbat linne och grå hoodie med zip
Dagens smink? None
Dagens sötnos? Elsa =)
Dagens roligaste? Hmm, har inte hänt sådär jättemycket roligt idag faktiskt!
Har du många vänner? Många och många, beror väl på hur man ser det. Har 8 nära vänner som jag kan säga allt till =)
Hur många har du kysst? Höhö. Ehm. Pinsamt om typ min bror läser detta, men wtf. Ca 10.
Vem kramade du senast? Ellinor
Hur många har du haft sex med? Näe, seriöst min mormor läser min blogg!
Har du pojk-/flickvän? Nix
Vem pratade du med i telefon senast? Pappa
Vem fick du senast sms ifrån och vad stod det? Jesper, han frågade om jag hade kul igår kväll.
Vem blev du arg på senast? Carro..
Vem gjorde dig glad senast? Hm, kommer inte ihåg, jag är oftast glad! =)

SENASTE:
Personen du tänkte på?
Eeh.. Vet inte ;P
Personen du kysste? *no comments*
Gången du spydde? Väldigt längesen!
Gången du grät? Igår morse, faktiskt ganska komiskt, mamma sa att jag kanske skulle bli tvungen att jobba på julafton, och jag skrattade och grät på samma gång, medan resten av min familj hånskrattade.. Buhu
Pizzan du åt? Igår kväll, en Lolo. Fy på mig!
Gången du var i göteborg? Tihi, är alltid där
Gången du var i Stockholm? Hm, 2003?
Gången du var full? Asså, fan vilka jobbiga frågor :P
Gången du var hög? I'm always high on life (A)
Personen som såg dig gråta? Min familj

ANTAL:
Personer du älskar?
Ca 20-25 kanske. Familj, vänner och släkt.
Personer du hatar? Hatar inte någon. Kanske "tycker mindre om" några..
Pojkvänner du haft? Ingen
Personer du hånglat med inom en 24 timmars period? Yay, jobbig fråga igen! Ehm, seriöst jag vill faktiskt inte svara på den här frågan, jag skäms..
Festivaler du varit på/ska detta året? Ingen?
Gånger du haft minnesluckor? Öh, typ ingen.
Gånger du varit hög? Jag är ju alltid hög sa jag ju..
Personer du saknar just nu? 2 personer
Gånger ditt hjärta brustit? Vet inte

VEM:
Vill du kyssa nu?
Hehe.
Ska du träffa imorgon? Min klass, min familj
Sjöng du senast för? Ingen aning
Hade du senast en msn-konversation med? Per
Spelade du tvspel med senast? Min bror skulle jag tro
Vill du ta med på en romantisk resa nu? Mig själv
Vill du kasta en sten i huvudet på? Alla übersmala personer som dillar om att dom borde gå ner i vikt
Förtjänar att dö?
Alla som dödat
Är söt? Många
Vill du sova jämte inatt? Min kudde

VAD:
Gör dig glad?
Mina vänner
Gör dig ledsen? Svek
Vill du helst göra nu? Ta studenten :P
Önskar du att du slapp göra? Plugga
Vill du ha nu? Lunch!
Önskar du dig i födelsedagspresent? Julklapp först kanske? Digitalkamera =)
Längtar du till? Sommaren.
Tycker du om dina betyg? Har inte fått några betyg på gymnasiet än, men nians betyg kunde inte bli bättre =)
Ångrar du i ditt liv? Mycket saker I guess, men inget blir bättre av att älta
Är det bästa som hänt dig? Börja gymnasiet =)
Hur mycket är klockan? 14:00

Utmanar alla som vill att göra listan, enda ni behöver göra är att kopiera den, och länka till den ni snodde den från! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0