Smyckeparty! =)

Som jag sa i morse så ska jag iväg på smyckeparty med mami =) Ska bli jätteskoj faktiskt, enda negativa är att jag inte hinner träna.. =/ Men men. Undrar bara vad det är för typ av smycken, hoppas dom är fina! Då kan jag ju passa på att köpa några i julklapp till.. hm, ja det säger jag ju inte här =P Ett armband till mig själv skulle inte heller sitta fel. Vill ha ett med riktigt mycket berlocker! =) Älskar att ha en massa armband som mitchmatchar varann snyggt. Och berlockarmband är helt klart en favorit. Har ju mitt "gamla" från Dyrberg&Kern som jag fick i konfapresent, men det skulle inte göra ont om jag fick ett nytt ;) Men, första prioritet är faktiskt julklappar nu. Ska till stan både lördag och söndag, på lördag med Ida och på söndag med Moa =) Hoppas att affärerna fått upp lite mer julpynt och beslysning och annat mys då. Är alltid trevligare att handla julklappar om man är i en julig miljö, då får man liksom in rätta feelingen =P

Så nu ska jag slänga i mig lite middag, kalkon blir det nog tror jag (mamma har varit snäll och sett till mina önskemål, no red meat =)), sedan fixa i ordning mig lite! So long.

image386

Kommentarer
Postat av: Joakim

Du vet vart Lisebergs camping ligger eller hur, då vet du kanske också vart Askims badet är, det finns mini golf å sånt där. Om man säger att manstår på askims badet å kollar utåt så ser man Marholmen därifrån.

2007-11-22 @ 17:32:09
URL: http://joakim91.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0