Skidresa

Har ganska tråkigt nu faktiskt, inget kul på tv och jag orkar inte sitta vid datorn hela kvällen... Papi och August sitter där nere och kollar på Jönssonligan =P Hah. Kollade ett tag jag med, men njae. Asså visst, jag tycker den e rätt kul, men var inte riktigt på humör för att se hela filmen nu... Mamma kommer nog om en stund tror jag, hem från jobbet. Då ska jag prata lite med henne om skidresan jag antagligen ska på på sportlovet =) Till Hemsedal tror jag att det blir. Hoppas iaf att vi kommer iväg, det blir jag och tjejerna isf =) Men jag kommer nog inte ha råd att betala hela själv, så jag måste diskutera lite med mami&papi och se hur mycket jag får av dom.

Älskar verkligen att åka skidor! =) Så himla kul. Och mysigt att komma iväg, härligt med snön och allt det. Försöker övertala E att det inte bara är för skidåkningen man åker till fjällen. Hon har nämligen inte åkt så mycket skidor, och är tveksam till om hon ska åka men, men jag måste får henne att göra det! Annars blir det ju inge roligt, fem av sex liksom.. Kommer ju kännas som någon fattas hela tiden! Det är ju kul bara själva grejen att åka bort själva, på egen hand. Planera tillsammans och så. Sedan när man är där, gå på afterski, ha kul på kvällarna, fika i backen, åka rensläp, åka scooter, det finns ju massa annat som är roligt! Eller hur!? =) Har ni några bra övertalningstips så skriv gärna ner dem i en kommentar. Skulle uppskattas =)

image329

Gillar ni att åka skidor? Ska ni någonstans på sportlovet, vart i så fall? Berätta gärna =)

Kommentarer
Postat av: olivia

jag älskar att pka skidor, men ska nog tyvärr inte åka någonstans ;)

KRAM

2007-11-06 @ 21:17:45
URL: http://bognar.blogg.se
Postat av: Carolin

Svar: Tack :) Just nu kan jag inte se videon för det funkar inte på min dator men imorgon så ska jag gå in på min syrras dator och kolla.
Ha det bra!

2007-11-06 @ 21:24:40
URL: http://erikacarolin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0