Puh

Hejsan på er .. =)

Äntligen hemma efter en lång dag! Har inte hunnit blogga nästan något alls idag, åkte direkt till jobbintervjun efter skolan. Så nu undrar ni kanske hur det gick? =P Jo, det gick faktiskt jättebra! Hon som jag pratade med var jättegullig och trevlig, så jag kunde verkligen slappna av. Himla skönt att det gick bra, så nu ska jag bara vänta på att hon ringer, vilket hon skulle gära i början av nästa vecka. Hoppas så himla mycket att jag får jobbet! =)

Hur har er dag varit annars? Gjort något roligt? Jag gick en sväng på köpcentrat där affären ligger förut, men köpte inget speciellt. Bara två diadem och en julklapp till mamma =) Åh, så mysigt nu när man börjat köpa julklappar och så.

Nej, nu ska jag käka päron, haha =P Gör det hela tiden typ.. ;)

Skriver mer sen, puss <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0