Promenad, Greta och moster

Godkväll =)

Har precis sagt hejdå till Greta, vi var ute och gick i typ fyrtiofem minuter, jätteskönt =) Fast sjukt mörkt, vi gick typ

genom skogen, no belysning, och så börjar vi prata om Halloween =P Haha, bra där. Sedan satt vi och prata skit ett tag på mitt rum, vilket hon för övrigt tyckte var väldigt välstädat (hmm?). Det tycker inte jag. Ska storstäda imon =P Om jag orkar. Nu är min moster, hennes man och mina kusiner här. Trevligt =) Är inte så värst ofta man träffar dem trots allt. Jaha, vad händer ikväll då? Inget speciellt tror jag. Blir nog bara det vanliga, slappa, kolla på tv och så. Faktiskt skönt =) Tänkte kolla på Niklas Mat, haha, men neej. Dom andra ville se på Ett gott parti så det blev inget med det. Och jag har ingen box till tv:n i mitt rum än, så det blir bara till att kolla Vänner, OC och filmer här uppe ;) Men men, jag klarar mig hehe =P


En grusig mobilbild från ute

Anyway. Imorgon lägger jag nog ut lite mer bilder på mina andra köp. Två tröjor, det är väl dom som är mest intressanta att se =P Shit, nu börjar det surra inifrån min vägg! =O Whaat!? Sånt här e creepy, och anledningen till att jag inte vågar vara ensam hemma. Det är asläskigt, vårt hus är typ hundra år (jag skojar inte), det är min gammelfarmors gamla hus, och jag undrar fan ofta om det inte spökar här asså... =S Hör saker ibland om kvällarna när alla har gått och lagt sig, mitt rum ligger precis över köket. Asläskigt, man tror ju att det är inbrott eller nåt.. =/ Och en gång när jag och min bror var ensamma hemma med Elsa så började hon skälla rakt ut i luften i säkert en halvtimma. Man såg liksom att hon såg något, men vi gjorde det ju inte. Och det sägs ju att hundar ser och hör saker som inte vi människor uppfattar. Vet att det låter konstigt, men jag tror det. Och jag tror verkligen på såna saker, typ spöken och andar och sånt. Kalla mig löjlig, dum eller vad ni vill, men jag tror stenhårt på det. Det är kanske också en anledning till att jag inte vågar vara lonely. Rädd för att gammelfarmor ska dyka upp i trappan.. Nääe, nu får jag sluta! Skrämmer ju för fasen upp mig själv här nu. Men ändå, det är intressant. Shit, nu blev det här värsta seriösa spirit-talking-inlägget =P Haha, inte riktigt meningen, bara det att jag faktiskt hörde någit inne i väggen. Aja, tro inte att jag är galen nu, för jag är faktiskt rätt normal!=P Men jag måste ändå fråga:
Tror ni på spöken/andar, och har ni varit med om något sådant?
<3

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Tror nog inte på spöken och sånt, men tänkte bara tipsa om ett inlägg i min blogg som handlar om just detta. :D

2007-11-01 @ 21:20:05
URL: http://tjolahoppsan.wordpress.com/
Postat av: ida

låter bra det tjejen! :) God natt

2007-11-01 @ 21:42:10
URL: http://pidaa.blogg.se
Postat av: jjohannaah

Taack för din kommentar kolla gärna min blogg varje dag =D

2007-11-01 @ 22:12:14
URL: http://jjohannaah.blogg.se
Postat av: Helena

Det tog nog några månader. I början skrev jag kanske om lite annorlunda saker, men när jag började med kändisar och lite mer mode så fick jag mer kommentarer. Det verkade som om alla tyckte att det var lite kul med en "skvallerblogg" om kändisar, men jag försökte ju variera mig lite också. Nu är ju bloggen nästan helt nedlagd, det känns lite vémodigt nu när den har blivit så känd ändå. Hoppas att du har haft en bra dag!

2007-11-01 @ 23:04:14
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0