Pluggi =/

Nä, det blev inte mycket plugg idag heller. Jag känner mig hopplös, fyfan. Satte mig med matteboken och engelskaboken, matten gick inte alls lika bra som den brukar. Fastnade på vart och varannat tal =/ Får fråga Nisse på torsdag.. Engelskan gick dock bra, vi har bara lite glosor, och de flesta kunde jag redan så det var skönt. Men jag känner mig inte särskilt nöjd med pluggandet ändå. Hm =/ Inte alls bra. Imorgon på EA blir det historia för hela slanten, och på torsdagens EA gör jag klart datakunskapsuppgifterna som ska vara inlämnade på fredag. Så får det bli, sedan lite plugg i bilen imorgon, och på torsdag kväll. Så ska det nog ordna sig =)

Förresten, jag var inne på vår andra dator (som har större skärm än min laptop), och då såg jag att man ser ju inte alls mycket av min lila bakgrund! :O När jag kollar bloggen på min dator ser man ganska mycket, men på den stora skärmen såg man typ en centimeter runt om.. =/ Är det så för alla er också?

Får försöka fixa det nu. Tycker det är rätt kul att fixa med designen och så, en liten utmaning också för det är ju inte helt lätt (tycker inte jag iaf), och kommer man på vad en sak är så har man glömt det till nästa gång man ska ändra =P Jaja, vi får se om det blir nån ändring eller inte, men skriv gärna om hur ni ser bloggen, vill gärna veta om dt bara är på den datorn... =)

Kommentarer
Postat av: carro

usch har inte pluggat idag heller, får sätta mig lite nu :/

2007-11-20 @ 20:33:10
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: monika

JAg ser typ 10 - 15 cm på varje sida..men jag har en väldigt stor skärm (20 tum tror jag att det är)
Bra blogg förresten, började läsa den för någon dag sen bara, men jag fastnade direkt:)

2007-11-21 @ 15:25:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0