Orkar inte

Asså, jag vet, jag skrev förut att jag skulle jobba nu, men... Jag orkar verkligen inte. Det är SÅÅ tråkigt, och jag har ingen energi. Måndag är fan veckans jävligaste dag. Hatar den, är alltid så trött, för den är så lång och lunchen är typ halv elva. Idag var det några äckliga biffar med vit icke-fullkorn-pasta, men jag åt veggie som vanligt. Falafel och vegetarisk lasagne med salsasås =) Mums säger jag. Skulle behöva lite mer mat nu, hur menar dom att man skall klara sig från halv elva till kvart över fyra?? Fattar inte.. Har en clementin och min vattenflaska med mig, får väl  överleva på det.

Eller så får jag hänga med Carro och Ellinor till Side Road sen och köpa nåt. Får se. Haha, Ellinor sitter här bredvid mig och fyller i celler med färg. Väldigit roligt =) Hon ba: "Titta! Det här kan du använda i din blogg!" Haha, typ ett rutnät i lila och rosa.. =P Jättefint, Ellinor. Nej nu MÅSTE jag göra lite datorfuckingkunskap. Suck!

Men ni får ha det bra, hoppas ni har roligare änvad jag har just nu.

<3

Kommentarer
Postat av: Zack

KENZA v/s BLONDINBELLA

Vem av dem vågar deltaga i Quiz ?BlondinBellas? sanningar?

Vad tror du? Vågar du testa dig själv?

tc

2007-11-05 @ 14:10:05
URL: http://cityoftheday.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0