Onsdag

Guten Morgen .. =)

Wie, today's the day. Hjälp, min första riktiga arbetsdag! Är skitnervös =/ Känns som att jag kommer messa up allting, typ slå in massa grejer fel och sånt. Haha, bra inställning va? =P Men jag ska ju gå med en tjej både idag, imorgon och nästa vecka, så förhoppningsvis får jag stå bredvid och kolla på hur ho gör lite först, så jag inte bara blir nerkastad i stolen med en gång, haha ;) Men det ska nog gå bra. Jag är mer orolig för att jag kommer att vara hemma så himla sent.. =/ Typ halv tolv. Jag går ju för fasen och lägger mig astidigt annars, och jag måste plugga. Men det kommer jag knappast hinna när jag kommer hem.. Jaja, pappa har lovat att hämta mig då går det iaf lite snabbare. Åh, jag är så spänd! Samtidigt som jag är nervös, så ska det bli sjukt kul! =) Jag menar, mitt första riktiga jobb förfasen! Wohoo =) Tänk när jag liksom kan det ordentligt, har blivit lite mer hemma, gud va härlit det kommer att va! =)

Så detta kommer att bli en hektiskt dag, minst sagt!
13:50 - slutar skolan, sitter sedan kvar i ca 40 minuter och pluggar spanska (till provet imon)

15:00 - pendeln går från centralen

15:30 - jag ska vara på jobbet för att få kläder, skåp och skriva anställningsavtal mm. =)

17:00 - jag börjar jobba!

22:30 - affären stänger, men jag kommer likt de andra få vara kvar ca en halvtimma för att fixa i ordning och så

23:00 - jag kommer förhoppningsvis vara hemma!

Jaa, sådär ser min dag ut! Haha, intressant va? Skulle ju försöka lägga in en 'dagens outfit' idag, men ack nej, det hinns tyvärr inte med =( Kommer ju inte att vara hemma emellan skolan och jobbet, så det blir antagligen ingen bloggning förrän imorgon (!) Ska iofs försöka blogga lite från skolan.


Men ni får ha en superbra dag, och wish me luck =P Puss på er! <3

Kommentarer
Postat av: Cecilia

Håller med om ditt "Bella upprop". Maken till puckad och uppblåst människa får man leta efter. Skrev ett litet iriterat inlägg här nyligen :

http://ceccci.blogg.se/1196096958_afrikanernas_fel_att_.html#comment

2007-11-28 @ 09:37:05
URL: http://ceccci.blogg.se
Postat av: Micha

Läste det här hos Stina-Lee (från dig) från och med den första december till den 20e ska alla som läser www.blondinbella.se
INTE gå in på hennes sida så att hon inte ska fortsätta skryta om att hon tjänar pengar genom oss. hon och hennes patetiska bolag ska härmed gå i konkurs, kämpa på! SKICKA VIDARE
*
Grymt bra! Jag är med, helt klart! Men varför bara till den 20e?

2007-11-28 @ 12:40:13
URL: http://eyeofstone.blogg.se
Postat av: Ida

Hoppas det går bra på det nya jobbet :)

2007-11-28 @ 19:18:47
URL: http://hittaida.blogg.se
Postat av: Gabriella

Hoppas det gick bra idag!

2007-11-28 @ 21:43:11
URL: http://www.crazydog.se/wordpress/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0