Onsdag

Hejsan!

Halva veckan har gått nu, iaf skolveckan =) Känns skönt! Har inte bloggat så mycket denna veckan, vet inte varför, har bara inte blivit så... Ibland har man helt enkelt inget att blogga om, så är det =P Och då kanske det är bättre att inte blogga alls, än att skriva en massa meningslösa inlägg..? Som jag känner att det har blivit en del på senaste tiden.

I alla fall, nu börjar man verkligen känna att julen närmar sig, även om det fortfarande bara är mitten av november. Men ändå, folk börjar snacka julklappar och annat julstök. Och jag vet verkligen inte vad jag ska önska mig! Visst, ni såg ju min lilla fina önskelista jag så fint illustrerat här på bloggen för ett tag sen, men det var inte så mycket grejer. Folk vill ju kanske ha lite att välja emellan =P Haha. Nej, jag vet faktiskt inte vad jag vill ha, förutom en kamera. Hoppas, hoppas att jag får det för jag behöver verkligen det =).

Och snart får man börja med allt det juliga! =) Baka pepparkakor, göra annat julgodis, plocka fram adventsljusstakar, julpynt, klä granen... Åh jag längtar! Och så julmusiken såklart =) Älskar alla olika jullåtar, brukar alltid pilla ihop en egen jul-CD varje år. Kanske ska ta och sälja några exemplar om det är några i släkten som är intresserade, haha =P  Men det bästa av allt, nästan: julkalendern!



Haha, Sunes Jul =) Den familjen, helt ofattbar!

Kommentarer
Postat av: stacys

hahah sunes jul :D nu fick man allt julkänslor :D:D

2007-11-14 @ 15:35:01
URL: http://stacys.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0