Onsdag

Godmorgon =)

Hoppas ni har sovit gott! Det har jag i alla fall. Haha, utvilad är jag nog också tror jag, vaknade fem minuter innan klockan ringde. Skumt sånt där, det gör jag ofta. Och om jag inte har ställt klocka så vaknar jag typ då ändå... Fast förhoppningsvis somnar jag ju om, ifall jag inte ska upp! =P

´Har precis ätit en jättegod majsfralla med keso och tomat till frukost =) Yummie. Idag är det bara kort dag i skolan, två lektioner! Wiiie =) Älskar onsdagar och fredagar. Så himla skönt, så jag kommer att vara hemma vid ett. Då lägger jag nog in en dagens outfit kanske, det var längesen nu tycker jag.

Idag på bilden ska vi börja med ett nytt "projekt". Eller, jag vet inte vad man ska kalla det men.. Det är i alla fall så att vi har gått ihop i par och så har varje par fått en vecka. Den veckan man har ska man ha med sig en tårta/kaka som man gjort eller köpt och sedan utforma och dekorera den till ett konstverk! =) Kul va? Sen ska hela klassen äta upp den... Okej, det kanske inte var min favoritdel av det hela, jag äta tårta mitt på dagen.. hmm, nej. Men men, man vet aldrig idag är det J och E's tur, maybe gör dom värsta goa tårtan som jag inte kan motstå... =P Vi får se.

Ha det bra, vi hörs senare. Kramar <3

Kommentarer
Postat av: Madde

mums vad gott att få äta massa tårta =). kram Madde

2007-11-07 @ 11:42:09
URL: http://littlemissgiggles.blogg.se
Postat av: sanna

Fin blogg.

2007-11-07 @ 13:22:09
URL: http://wiiiberg.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0