Nu ska jag sova

Nej, nu ska jag dra mig uppåt övervåningen och lägga mig =) Ska bli grymt skönt, känns som att det har varit en lång dag, även fast det var kort dag i skolan. Skit också, såg precis att "Svensson Svensson" kommer i repris nu på 24:an. Missade det i lördags så man kanske skulle passa på att kollapå det nu..? Fast njae, ska nog sova ändå. Jag har ett stort sömnbehov haha =P Om jag får välja så sover jag helst nio timmar per natt, även på vardagarna. Det är ju inte alltid det blir så såklart, men jag försöker! Vet med mig att jag blir så mycket trevligare, piggare och allmänt gladare om jag fått sova ordentligt och tillräckligt länge =) I need my beauty sleep!
Hur mycket sover ni varje natt?

Sov så gott nu, puss! <3

image384

Kommentarer
Postat av: Monika

Hej för det första kan du kolla på svensson svensson på nätet på svt.se play. För det andra så sover jag ungefär 5-6 timmar per natt. Jag vet att det är alldeles för lite men jag åker buss och den går vid halv sju på morgonen:)

2007-11-22 @ 06:21:46
Postat av: Matilda

Monika: Okej, kanske ska kolla in det då! =) Trodde det kostade..?

2007-11-22 @ 06:34:17
URL: http://baramatilda.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0