Nu draar jag

Nej, nu ska jag stänga av datorn. Har suttit här alldeles för länge! Ska slänga ner träningskläderna och det i väskan och studsa iväg till träningen. Idag blir ett bara ett vanligt medel-pass, men det är kul det också. Lite vanlig träning typ, kondition blandat med styrka =) Ska bli skönt. Hoppas bara att moppen fungerar utan problem nu... Farfar har varit här och bytt lampan nu, så det ska inte vara några problem.

Bloggar mer när jag kommer hem, men jag måste plugga lite också. Har matteprov imorgon =/ Blir nog inte jättesvårt, och jag har ganska lätt för matte, men det känns ändå som en bra idé att kolla igenom det en gång!

Hörs senare då, puss! ♥

Kommentarer
Postat av: J oohannaa

lycka till , ha en bra dag :)

2007-11-07 @ 16:28:01
URL: http://joojj.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0