Mys

Hihi, vet ni vad jag gjorde för en stund sedan? Drack årets första mugg med GLÖGG =) Yeah, that's right, glöggeliglögg, I love it =) Och värsta julfeelingen får man ju bara av att känna doften. Hällde i typ ett kilo russin ockå (who cares att dom bara lägger sig på botten och man får banka som satan i muggens botten för att de ska trilla in i munnen), och drack det i min superduperfina snögubbemugg! Haha =P Den är asstor verkligen, får typ plats en liter där i, nej men seriöst, den är groβe! Så pappa blev typ chockad när jag kom in i vardagsrummer med den och typ lutade sig och glodde ner i muggen för att se hur mycket jag egentligen hade hällt upp.. ;) Men jag had faktiskt bara tagit lite på botten, så det var lugnt. Mums, nästa helg ska jag bannemej börja med pepparkakor och lussebullar också. Och det bästa av allt, skumtomtar! =)

Jag och pappa var dessutom och pantade burkar förut. Kände mig oh so hot när vi kom upp till Hemköp, jag osminkad och vacker (såg ut som sju svåra år!) och med fina trädgårdshandskar på händerna. Vägrar faktiskt få kletig gammal läsk på händerna. Men vi skrapade faktiskt ihop 95 spänn, som pappa var så snäll och lät mig få! =) Hoho. Glad blev jag, varenda krona är viktig för en fattiglapp som jag =P

Nej, nu ska jag kolla på Van Veeteren och sedan sova... =) Ha en fortsatt trevlig kväll allihop!

Kramar <33

Kommentarer
Postat av: carro

Tack! Pumba fyller två år i slutet av januari.. Sov gott tjejen! :)

2007-11-25 @ 22:58:42
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0