Morgonpigg

God morgon!

Antagligen är ni inte vakna nu när jag skriver detta, inte många som vaknar så tidigt som jag på en söndag. Slog upp ögonen första gången vid åtta(!) men somnade som tur var om till strax efter nio.. =P Haha. Resten av min familj sover fortfarande, bara jag och Elsa är vakna. Gav henne mat precis och var sen ute en snabbis i trädgården och rastade henne. Hennes öga var jättesvullet idag =( Vet inte vad som har hänt, men hon verkade lite nere. Åt inte så bra heller, hon brukar kasta sig över maten men nu idag åt hon nästan inte ens upp.. =S Jajaa, jag får fråga mamma när hon vaknar, hon brukar veta.

Idag har jag mycket att göra. Ska plugga, städa mitt rum, fixa naglarna, jobba lite, träna, och en massa annat. Hua. Jaja, det går säkert bra. Men nu måste jag kila, skall göra lite frukost till min familj tänkte jag =)

So long <3

image318
Bästa hunden i världen <3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

detsamma!

2007-11-04 @ 11:17:59
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Visions Of Johanna

Vilken söt hund :)

2007-11-04 @ 12:57:08
URL: http://visionsofjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0