Måndag

Godmorgon..

Gu va trött jag är -.- Helt stört. Gick ändå och la mig i hyfsad tid igår, men nej. Måndagsmornar är alltid pest tycker jag. Asså seriöst, det är en mardröm att vakna en måndagsmorgon. Usch. Men men, man får trösta sig med att det alltid blir bättre framåt dagen.

Ska nog få tillbaka min samhällskunskapsinlämning idag tror jag, den jag gjorde om ideologier. Ska blir kul att se hur det gick, hoppas verkligen på bra betyg för jag slet arslet av mig med den. Höhö. Okej, nej det gjorde jag inte, men jag ansträngde mig faktiskt. Annars har vi inte så mycket roliga grejer idag, jo folkdansen då =) Haha. Veckans höjdpunkt. NOT. Sen så ska jag ju ta alla tillfällen att läsa ut min bok =/ Hoppas verkligen att det går fort, för jag vill inte sitta hela kvällen och läsa. Tror dessutom att våra kompisar skulle komma hit på en liten fika ikväll, och det vill jag inte missa, har inte träffat dom på aslänge!

Asså fyfasen, det är verkligen svinkallt! Plus att jag typ alltid är frusen när jag går upp på morgonen (de är väl dom flesta?), så när man ska bestämma vad man ska ha på sig har man liksom bara lust att dra på sig den tjockaste koftan man har i garderoben. Som i mitt fall tyvärr e väldigt tunn.. Har absolut ingen lust att sätta på mig tights och någon liten tunika eller nåt sånt. Burr! Jaja, får se vad det blir. Ni får hade så bra så hörs vi senare! =)

Kramar ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0