Måndag

Hej och godmorgon! =)

Måndag idag, och nya vecka! Försöker vara positiv, intala mig själv at det ska bli SÅ kul att börja med en ny skolveckan nu.. Hmm, går vä sådär va? =P Jaja, jag tycker i alla fall att det känns lättare nu när det börjar närma sig jul och så. Man vet att det inte är så långt kvar tills jullovet, och ännu kortare kvar tills man kan börja ta fram julen, snart är det ju för tusan december och den 2a är det ju 1a advent. Eller är det den 3e? Jaja =P Kul ska det bli i alla fall.

Är mycket ledsen för dålig bloggning igår och i helgen överhuvudtaget. Skittråkig läsning jag vet, men jag hade bloggtorka och sjukt mycket att göra. Var inte hemma så mycket heller, vilket gjorde det svårt att blogga =P
Farsdagsmiddagen och fikan igår var i alla fall jättetrevliga! =) Fick träffa mina kusiner hos farmor och farfar, träffar inte dem så ofta eftersom de inte bor hemma. Så det var riktigt roligt =) God mat också, kyckling (och kött fast det åt ju inte jag =P) med klyftpotatis, sås och grekisk sallas. Mumsi =) Till efterrätt blev det den där kakan som jag komponerade ihop alldeles själv förrförra helgen, till min tjejmiddag. Hade tipsat farmor om den, och alla tyckte att den var skitgod! =) Typ alla ville ha receptet, moha ;) Yeye, sen hos mormor och morfar blev det MASSA kakor. Mormor är asbra på att baka, och det fick vi minsann se prov på igår. Hjälp, jag mådde riktigt illa när jag kom hem =S Men men, gott var det i alla fall.

Idag är det långs skoldag, tror inte att jag kommer hinna skriva något under dagen, men vi hörs ju senare i eftermiddag! =)

Ha en bra dag kompisar, kramar! ♥

Kommentarer
Postat av: Lia

hoppas att du får en bra dag i skolan då :D

2007-11-12 @ 08:04:04
URL: http://hellolia.blogg.se
Postat av: Me

Tycker alltid det blir dåligt med bloggning under helgen. Man har inte tid, eller inte lust... Så är d nog för många!

2007-11-12 @ 15:09:51
URL: http://modestiaaparte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0