Måndag

Heej =)

Hann inte skriva något i morse, datorn dampade så det blev inget inlägg då. =( Nu sitter jag i skolan, har EA. Ska egentligen göra datorkunskap, har ju prov i det på fredag, men jag orkar inte =P
Carro och Ellinor har precis fått reda på att jag bloggar haha, dom visste inte om det innan;) Men som jag har sagt tidigare, jag är värsta nojig med det... Vet inte varför.

Idag slutar jag 16.15 =( Skitjobbigt! Men, har gympa näst sista lektionen och vi ska börja med folkdans! =) Wiie! Ska bli hur kul som helst. Och på Lucia har vi uppvisning för typ föräldrar och sånt. ALLA ska ha folkdräkter. Haha =P Hur kul som helst.

Jaja, ikväll blir det ki-box med Carro, ska blir askul verkligen =) Skulle ju egentligen på det förra veckan men då bangade ju G =( Så idag kör vi på för fulla muggar. Kanske följer den andra Carro med också =)

Nej, nu måste jag jobba här! Skriver mer i senare =) Ha en bra dag!

Kramar <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0