Lista

Okej, lika bra att erkänna, jag ÄLSKAR såna här listor :D Haha. Tycker det är skitkul att fylla i sånt här. Och då menar jag inte bara såna här, utan alla forumlär och enkäter =P Typ i skolan när man får sånt som hela klassen måste fylla i, alla bah neeeej, men jag tycker det är skitskoj! Haha =P

PERSONLIGT

01. vad heter du?
Matilda
02. vad skulle du vilja heta ifall du själv fick välja? Matilda
03. vilka andra namn hade dina föräldrar tänkt ge dig? Hm, bara massa killnamn, för dom va hundra på att jag var en kille..
04. vilket stjärntecken är du? Fisk
05. vilken årgång är du? 1991
06. vart bor du? I Askim
07. bott utomlands? Nej
08. flyttat antal gånger? 1 gång
09. vart skulle du vilja bo? Där jag bor nu
10. vilken skolklass? 1D
11. vad vill du bli när du blir äldre? Vet inte, jag vill inte bli vuxen:P

UTSEENDE

01. hur lång är du? 174 cm
02. hur mycket väger du? Helt ärligt ingen aning, vågar inte väga mig av rädsla att hamna tillbaka i ätstörningarna
03. hårfärg och frisyr? Ljusblont, lite självfall, tråkig frisyr..
04. ögonfärg? Grönblågrå
05. mest nöjd med? Hmm, det är olika från dag till dag.
06. minst nöjd med? Säger jag det så ser alla andra det också :P
07. skostorlek? 38/39
08. glasögon? Nej
09. har du några piercingar/tatueringar? Nja, har fyra hål i öronen om det räknas som piercingar.

FAVORITER

01. filmer? Lejonkungen haha :D
02. låtar? Många
03. årstider? Helt ärligt så tycker jag om alla årstider på sitt sätt
04. mat/dryck? Tacos, skaldjur, pizza/vatten
05. djur? ELSA :)
06. färg? Vitt, svart, grått, rosa, ljus- och mörkblått
07. parfym? Är inte alltid jag använder parfym, men just nu har jag DKNY "Be delicious"
09. ämne i skolan? Matte
10. sysselsättning? Blogga, träna, shoppa, lyssna på musik, umgås med vänner

KLÄDER

01. vad använder du just nu för jacka? Massa olika, bl a min nya Everest
02. vad använder du just nu för skor? Just nu lurviga tofflor
03. favoritfärg på kläder? Vitt, svart, grått, typ samma färger som där uppe
04. favoritmaterial på kläder? Spelar ingen roll
05. vilka kläder skulle du vilja ha just nu? MASSA koftor i olika former och färger
06. favoritaffärer? H&M, Indiska, Din Sko, och massa andra
07. för ungefär hur mycket köper du kläder för i månaden? olika
08. favoritmärke? Gillar att blanda olika, märken med billig skit och vintage
09. vad har du för tröjstorlek? S

DITT RUM

1. stort, litet eller mitt emellan? Mitt emellan
2. vilken färg på tapeterna?  Typ latte, med en brun-guldig fondvägg
3. vilka färger går rummet i i övrigt? Lite mörkt trä, lite vitt tra.. lite allt möjligt
4. vad vill du ändra där inne? Inte nånting
5. vad har du där inne av följande: A, B, C (ibland, har laptop), D, E (ibland, mobil + trådlös).
a) tv?
b) video/dvd?
c) dator?
d) stereo?
e) telefon?
6. vad ser du om du tittar ut genom ditt fönster? En grusgång, vårt uthus, och skog
7. vad gör du oftast i ditt rum? Sover eller bloggar
8. favoritpryl i rummet? Sängen och dvdn


Kommentarer
Postat av: Lina

håller med. lister är härliga. snor denna.. Håller även med om det där med vikt och ätstörningar.

2007-11-09 @ 14:26:50
URL: http://linaolsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0