Lista

Ännu en lista haha :P Kanske lite boring för er, men jag älskar att göra såna här!

Tio sakar om mig:
1. Är du singel? Ja
2. Är du lycklig? Mm =)
3. Är du uttråkad? Uttråkad nej, snarare trött
4. Är du ledsen? Nope
5. Är du italienare? Tror inte det.. =P
6. Är du gravid? Ja =)
7. Är du full? NEJ verkligen inte, läste ni inte fråga 5?
8. Är du en cooling? Jaa!
9. Är du från Irland? Nej tack och lov
10. Är dina föräldrar fortfarande gifta? Yes =)

Åtta saker om ditt kärleksliv:
1. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Ja
2. Har du nånsin blivit sårad? Mm..
3. Har du nånsin tänkt på en och samma kille flera gånger
under natten innan du somnade? Ja
4. Har du gillat en kille utan att berätta det för honom? Yep
5. Har du kysst någon inom de senaste tre veckorna? Ja
6. Har du haft en hemlig beundrare? Det vet jag inte

10 saker två alternativ:
1. Kärlek eller lust? Kärlek
2. Hår eller ögon? Båda!
3. Katter eller hundar? Hundar
4. Några få bästa vänner eller jättemånga "vanliga" kompisar? Några få bästa vänner
5. TV eller Internet? Båda
6. Coca-cola eller Pepsi? Coca cola
7. Vild utekväll eller en romantisk hemmakväll? Romantisk hemmakväll
8. Pengar eller lycka? Lycka
9. Dag eller natt? Kväll
10. MSN eller mobil? Mobil

Tio "Har du nånsin..."
1. Blivit påtagen när du försökte smita hemifrån? Nej
2. Brutit ett ben? Nej igen
3. Gjort nåt du ångrar? Ja, det har nog alla..
4. Hoppat Bungee Jump? Nej, skulle gärna vilja, men kommer aldrig våga
5. Ljugit för någon du tycker om? Ja =(
6. Ätit en hel tårta? Nej..
7. Gjort bort dig offentligt? Ehm haha, aa
8. Velat bli tillsammans med ditt ex igen? Nej
9. Gråtit när ett husdjur dog? Nej. Fyfan vad jag känner mig känslokall nu..
10. Velat försvinna? Ja

10 Senaste...
1. Telefonsamtalet du gjorde? Till mamma.
2. Telefonsamtalet du fick? CarroU
3. Personen du va med? CarroR och Anton
4. Roligaste grejen som hänt? Spanskalektionen, jag och Ellinor var övertrött och skithungriga =P
5. Personen du sms:ade? G
6. Du va i en bil med? Mamma
7. Gick på bio med? Hmm, tjejerna tror jag
8. Va och shoppade med? Mormor =P
9. Du kysste? Det vill jag inte säga.. =P
10. Du skrev till på myspace? Är ej medlem
11. Du kommenterade? Karinolofsson tror jag
12. Du kramade? Ellinor

Jag utmanar de som vill!

Btw, 6:an på första: ETT SKÄMT. =P Gud va jag är rolig...

Kommentarer
Postat av: Junitjej

Kul lista!
Hoppas du har haft en trevlig måndag!!

2007-11-05 @ 18:20:07
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Hampus Vestin

Ja, pengar är alltid välkommet :)

2007-11-05 @ 18:23:47
URL: http://hampusvestin.blogg.se
Postat av: alexandra

svar: ja
visst är den :D

2007-11-05 @ 18:26:22
URL: http://norrlandsflickaa.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0