Lasagne

Mums, nu har jag precis ätit mammas goda lasagne. Har också hunnit med ett fyrtio-minuters träningspass här hemma. Skönt! =) En riktig genomkörare för hela kroppen blev det, armar, mage, rygg, lår och rumpa + kondition. Man har ju inte lika mycket utrymme hemma, som när man är iväg på Friskis (där jag träna), men jag tycker man får göra det bästa av situationen. =) Det är hur som helst jättesmidigt att träna hemma, när man inte riktigt har tid/ork att pallra sig iväg till träningslokalen. Sätt bara på en skiva med bra ös = både upptempolåtar och lite mer technolåtar med rytm som du kan köra styrka till. Perfekt! =)

Resten av kvällen skall ju också spenderas. Hm, måste nog plugga lite till. Men jag hatar verkligen att plugga. Haha, jag gick ut nian med 320 points men tro för guds skull inte att jag är någon plugghäst.. =P Neppnepp. Hatar att plugga.
Måste fixa naglarna också, och duscha. Fy, här sitter jag helt svettig och äcklig =S Ja, det finns nog saker att göra. Om inte annat stannar jag väl ett tag här framför datorn och degar =P

Kommentarer
Postat av: ' Jessica

Oj, 320 p, bra kämpat :)
Jag går också på friskis :P

2007-11-04 @ 18:23:27
URL: http://jessicapersika.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0