Läggdags

Nu har jag kollat på OC en stund. Har ju inte sett alla avsnitt än, så jag vet inte vad som händer =P Whaa, skitspännande juh! =) Är precis i början av tredje säsongen, nu har precis Ryan också blivit utsparkad från Harbor! =( Naaaj! Ni vet där på tivolit, när han nitar rektorn. Kanske inte smartaste grejen att göra iofs men ändå... Ååh jag blir så frustrerad när jag kollar på OC, vill ju att Ryan & Marissa och Seth & Summer ska få till det liksom, att det ska vara dom fyra forever.. Inga bråk, fyllor, överdoser och shit. Och verkligen inte att Marissa dör!! :´( Det sämsta som kunde hända serien. Inte för att det har hänt där jag är, men jag vet om det =P Kanske bra, annars skulle jag fått en chock.

Btw, hur mycket gillar man inte Sandy Cohen liksom? Jag vill att han ska va min pappa! Eller nej förresten, jag gillar min pappa =P Men han kunde väl åtminstone va min fadder eller nåt..? Skulle kännas tryggt.. =)

Nu ska jag sova. Sov så gott allihop, så hörs vi imon! Puss & Kram ♥

image330

Kommentarer
Postat av: Linn

Lyckos dej som inte sett alla avsnitt än, då har du jättemycket att se fram emot ! Haha. Har sett alla typ 20 000 grr . SANDY COHEN IN MY HEART .

2007-11-07 @ 18:35:25
URL: http://mysigast.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0