Kväll

Duschat precis och smörjt in mig (aah, hatar att säga "smörjt in mig", låter asfult!) med Doves Bodylotion med BUS. Den jag köpte på Gekås ni vet ;) Haha. Den är faktiskt skitbra, det var andra gången jag använde den idag, och redan efter första gången fick jag färg =) Skitbra ju! Någon mer som använder den? Tänkte göra en lite "recension" om ett tag, när jag använt den fler ggr.

Sitter här och lyssnar på Brucan =) I love him. Han är såå bra. Någon som vet när han kommer till Sverige igen? Har inte varit på någon konsert med honom innan, böjade faktiskt lyssna på honom för inte alls så längesen. Men jag kanske har några läsare som också är Springsteen-fans som har kollen på när han kommer hit next? =) Berätta gärna det isåfall!

Nej, nu ska jag faktiskt gå ifrån datorn. Gå ner till mamma och pappa, försöka se det sista på sporten (yes, jag är sportnörd) och sen kommer Van Weteren (hmm, stavning?) =) Gillar dom filmerna, och jag gillar Sven Wolter =P Haha, han e grym. Särskilt i Dieselråttor och Sjömansmöss. ;) haha.

Okej guys, imorgon är det skola! Eller, är det det för er? Jag menar går ni i skolan eller jobbar ni? Jag skall iaf till plugget. =/ Back to reality. Går till kvart över fyra imon, men försöker blogga imorgon bitti eller någon gång under dagen! =)

Puss&Kram <3

image322image323

Kommentarer
Postat av: tuva nordlund

Hey Vännen

Härlig sida du har här...
Hoppas du får en skön södagskväll
med massa mys..

Kram Tuva

2007-11-04 @ 20:51:16
URL: http://www.grevens.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0