Julshopping =)

Puh, lång dag i stan blev det! Men roligt hade vi, jag och M =) Fick köpt en hel del av de julklappar jag hade kvar att köpa, nu har jag bara två till tre småsaker kvar! =) Så himla skönt, det är en månad kvar till jul idag, och jag är redan klar (nästan). Har aldrig varit ute i såhär god tid innan.. =P Grymt skönt, många av mina kompisar har inte ens börjat. Så sjukt roligt att köpa julklappar också tycker jag, att liksom riktigt tänka efter vad personen i fråga vill ha, om den blir glad för just den grejen och så =) Älskar det!

Vi fikade på Sense, jag åt en skitgod "kaka". Hon i kassan sa att det var det, men den var gjord av endast mörk choklad. Ovanpå var det fullt av torkad frukt! =) Hur god som helst. Alla caféer var typ överfulla, och dessutom ville vi ha ett budgetställe, haha =P Billig fika, vart hittar man det liksom? I alla fal, Sense var också ganska proppat, så vi fick sitta på uteserveringen ;) Jättemysigt faktiskt, dom hade värmerlampa och filtar, så det var inte ett dugg kallt.

Nu är det skönt att vara hemma, har vandrat omkring i typ fyra timmar. Ska bara vara hemma och mysa med familjen ikväll, ska blir jätteskönt =) Äta tacos och kolla på film och sådär. Vad ska ni göra?

image396

Kommentarer
Postat av: Gabriella

Jag som inte har köpt en enda julklapp än :/ fast jag har faktiskt 3 stycken som jag vet vad jag ska köpa till :P

Nu ska jag se på battle royal 2 och äta dubbelnougat :D

2007-11-24 @ 21:06:12
URL: http://www.crazydog.se/wordpress/
Postat av: Ida

Är bara hemma och tar det lugnt :) Så skönt. Trevlig kväll

2007-11-24 @ 21:53:24
URL: http://hittaida.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0