Ingen ork för plugg

Usch, jag måste plugga egentligen. Men jag orkar verkligen inte. Jag gör bara inte det. Har gjort lite spanska och lite matte, men seriöst, det står still i mitt huvud. Plus att jag sitter här och har grymt dåligt samvete för att träningen uteblev idag. Fy. Har inte tränat på över en veckan. Mår dåligt bara jag tänker på det. I nian tränade jag för tusan 3-4 ggr i veckan. Jag är beroende av min träning. Jag mår inte bra annars. Men no way att jag hinner med så mycket träning nu. Nej nej. Två till tre ggr i veckan MAX. Och förra veckan blev det alltså inte något alls. Känns inte som att jag kommer att hinna denna veckan heller. I morgon slutar jag fyra, sedan ska jag hem och plugga. På onsdag och torsdag ska jag jobba tills sent. Och på fredag ska jag som vanligt till farmor och farfar på middag. Ååh. Alltså, visst det är trevligt att äta där, men liksom varje fredag. Hallå eller. Jag har ju faktiskt lite annat för mig. Så på fredag, nja, då hoppar jag nog faktiskt middagen där och tränar istället. Det måste bli så.

Och studerandet, gosh. Jag måste vara inne i en svacka. Matten bara fastnar totalt. Ekvationer, det är ju inte svårt egentligen. Och jag gillar ju matte! Men nej, just nu låser det sig bara. Spanskaprov på torsdag dessutom, men jag vet liksom inte vad jag ska plugga på... Har kollat igenom allt lite, men det är så svårt när läraren säger: "Vi kommer att ha prov på allt vi haft hittills!" Gah. Kiss my ass. Allt vi haft hittills, vaddå allt vi haft hittills?? Allt, det innebär ju varenda liten glosa, vartenda verb, alla texter, allt! Menar hon då att jag ska sätta mig och plugga på allt det där. Glöm det. Jaja. Och till nästa vecka är det historieprov och en FET samhällskunskapsinlämning. Bäst jag börjar med en gång...

image411

Kommentarer
Postat av: Jennie

usch jag orkar inte heller plugga!
svar: haha var hitta du länken då :D och jag e mer korkad än så kan ajg ju säga ^^ lr så förtränger man sin smarta sida..? :P

2007-11-26 @ 20:51:55
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0