Hijihiji

Åh va jag vill bort någonstans nu. Känns piss att skolan börjar imorgon, verkligen PISS. Asså, jag gillar verkligen min skola, jag tycker skitmycket om min klass och så, men näe det känns som att jag hellre skulle vara hemma en vecka till. =P Någon mer som känner likadant som jag?

Kollade på gamla bilder från när vi var i Grekland i våras/somras. Så underbart var det. Vi var på Kreta, någon mil från Chania. Agii Apostoli eller något sånt tror jag att det hette. Ååh. Bara av att tänka på det får jag hypertillbakalängtan. Så fantastiskt jävla underbart. Jag älskar verkligen Grekland. Har varit där fyra gånger, tre ggr på Kreta en gång på Samos, en skitliten ö. Lika bra alla gångerna.


Vårt hotel Cretan Dream i Agii Apostoli <3

En annan resa jag verkligen minns med glädje var när jag och min kusin fick följa med mormor och morfar till Menorca. Jag kan verkligen rekomendera den ön till alla som inte varit där =) Wonderful. Åh, jag älskar verkligen sol & bad. Finns inte mycket som slår det. Hoppas på en utlandsresa till våren, men vem vet. Flera av mina kompisar har varit iväg nu på höstlovet. New York, Californien och Marbella. Hur låter det? Inte så illa, jag vet.
Och I ska till Thailand snart, fy för henne =P SÅ avundsjuk är jag.

Jaja, nu ska jag sluta gnälla.
Vilket är ert favorit/drömresemål?

Kommentarer
Postat av: carro

åå jag vill också ut o resa.. Vill så gärna åka till Thailand!

2007-11-04 @ 14:49:47
URL: http://carroat.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0