Hihi =P

Hejsan hoppsan,

nu är jag hemma från träningen, har precis slevat i mig lite mat. Det blev fullkornsspaghetti med pesto och soltorkade tomater (varför känns det som att jag äter det jämt?), skitgott =) Resten av familjen hade ätit någon form av baconsås, vilket jag ju inte äter. Men de flesta i min närhet verkar ha svårt att acceptera att jag inte äter kött, så jag får väl helt enkelt äta det som finns =P I skolan finns det iaf riktig och god veggie-mat. Föreslog att mamma skulle köpa hem lite quorn-biffar och liknande att lägga i frysen, så slipper hon stå och laga fisk eller kyckling varje dag.. Kan ju bli lite jobbigt! =P

Haha, passet idag var jättejobbigt, men roligt =) Det var en ledare som jag aldrig haft förut, shit my gaad va ball han va =D Asså inte direkt så att han var rolig eller skämtsam så, men han såg så sjukt rolig ut hela tiden. Han var typ 2 meter lång och väldigt smal, så hans ben och armar spretade liksom åt alla håll. Och så var han skitnoga med att poängtera att armarna skulle med, asså att man skulle ta ut rörelsena ordentligt även med armarna. Han vrålade bah "AARMAAAAR!" och såg jätteansträngd ut i ansiktet. Hahah :P Det låter säkert inte alls kul, men hade ni sett honom så.. Och jag har jättejättesvårt att hålla mig för skratt för sånt, så jag fick hoppa runt och bita mig i läppen för att inte börja asgarva. Sen när vi typ gjorde benböj och så så gjorde han jätte-övertydliga in- och utandningar. Typ "Pcchhhhh!" när han andades ut. HELA TIDEN. =P Höhö. I know, my sense of humour is the best.

Haha, en sista grej om honom bara (fattar att ni tröttnar på att höra mitt gaggande om honom =P). På nedvarvningen så gick vi runt i salen (han tog verkligen jättesteg!), och så var det en typ Lejonkungen-inspirerad låt som spelades. Såg säger han "Låånga steg. MUFASAA!" . Omg. Jag trodde seriöst att jag skulle ramla ihop i en hög. Sånt där är så jäkla kul, alltid roligare med ledare som utmärker sig litegrann =P

Jaja, nog tjatat om det! Nu måste jag sticka och städa, har inte hunnit göra det ännu. Shit, har asmkt att göra ikväll, eller aa som jag vill göra ikväll iaf. Måste som sagt fixa naglarna, läsa några fler sidor i min svenskafuckingbok och sen vill jag gärna hinna se på Van Weteren-filmen. Hoppas att jag hinner. So long <3

image372
Mufasaaaa! =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0