Hihi, lista igen!

3 saker som du alltid har i din/ditt . . .

Kyl:
Rätt mycket, bor ju fortfarande hemma, så mamma och pappa ser till att kylen alltid är välfylld, haha :P
Frys:
Samma där, men JAG ser till att dom alltid köper hem frysta hallon + blåbär och ett något riktigt grovt bröd som jag kan tina upp en skiva om dagen, eftersom det bara är jag som äter grovt bröd i vår familj.. :P
Skafferi:
Samma där, men mest bakingridienser och pasta!
Handväska
: Plånbok, mobil, Rosebud
Sminkväska
: Har bara en sminkväska, den stora som jag har hemma, och där i ligger allt smink!
Badrumshylla
: Oj, mycket mycket. Hårprodukter, miljarder krämer och ansiktsvatten, tops, mm mm mm.
Skohylla: Alla mina skor typ.. :P
Förråd: Har inget eget förråd. Men när jag städar brukar jag knö in allting i min garderob, haha :D
Hjärna
: Vänner/familj, skola och bloggen.
Jackficka
: Småmynt, nycklar och mobil
Kryddskåp
: Säg en krydda som inte finns där...
Trädgård/balkong
: Trädgårdsmöbler
Barskåp
: Hihi, räknas längst in i min garderob.? =P SKOJA. Inget såklart (A) 
Köksbänk
: Knivställ, en gammal våg, och CD-spelare
Fruktkorg
: Äpple, clementiner och banan
Hall: Hatthylla, spegel och jackhängare

JAG UTMANAR:
Alla som känner sig manade! :D

Kommentarer
Postat av: Pokerstar

funny list;)

2007-11-09 @ 20:07:41
URL: http://pokerstar.blogg.se
Postat av: Lia

din blogg är snygg :D

2007-11-09 @ 20:14:16
URL: http://hellolia.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0