Helt slut

Tjoho ;)

Nu är jag hemma från träningen, har hunnit med att äta lite också. Duscha gjorde jag på Friskis, tycker det är mycket skönare att ha det gjort när jag kommer hem =) Passet var verklige superkul, men såå tufft! Jag och Carro slet som djur, jag kan ju säga såhär: mina armmuskler = inte bra :P Måste träna armarna mer faktiskt. En övning var att man skulle stå och slå med armen snett bakåt på ena mitsen som den andra höll. My god va jobbigt det var, mjölksyra efter trettio sekunder typ. Och allt går ju i jättesnabb takt, till musiken. Men, jag klagar inte, jag älskar när det är hårda pass! =) Superkul, och man känner sig skitduktig efteråt. Carro tyckte också det var kul, hon köpte dessutom klippkort idag så jag hoppas hon följer med nån mer gång =).

Åh, jag såg värsta snyggot där också =P På passet alltså. Typ enda killen. Haha, nej det var några fler killar, typ två till. Skitsnygg var han =) Hoppas han är där nästa måndag, då jävlar haha =)

Nej, nu ska jag se lite OC, sen ska jag nana. Jobbig dag som sagt, så jag behöver min skönhetssömn! ;)

Sov sött, puss ♥


Kommentarer
Postat av: Minna

Härligt med träning :D

2007-11-05 @ 22:23:06
URL: http://puuccii.blogg.se
Postat av: Jane

roligt med friskis och svettis, låter jätte kul! (:

2007-11-05 @ 22:30:18
URL: http://jane.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0