Hejsan

Äntligen hemma. Asså, jag vet att jag saht det måånga gånger förut, men jag måste bara får gnälla lite grann. =/ Måndag och tisdag är fan pest! Det är skitmörkt när jag kommer hem från skolan, nästan så att jag bara har lust att dra täcket över huvudet och somna direkt när jag kommer hem. -.- Seriöst. Och sen är man ju dessutom aptrött efter en skitlång dag, orkar inte direkt göra så mkt. Idag skulle jag egentligen träna klockan 18, men nej, det blev inget med det. Var inte hemma förrän klockan fem, och då var jag ju tvungen att äta något (veggie-maten i bamba idag var typ broccoli =S endast). Och visst, kanske hade ju hunnit om jag tagit moppen, aldrig om jag tagit bussen. Men 1: jag MÅSTE verkligen får smälta maten innan jag tränar, är jättenoga med sånt, och jag kan verklige inte träna annar, och 2: det är halt och mörkt ute, och ni vet vad jag tycker om moppekörning då =P Mes, I know.

Nej, så någon träning blev det inte idag =( Piss också, var verkligen sugen! Men men, så blir det ibland. Känns som att det blir tufft att hinna få in någon träning över huvud taget denna veckan, i alla fall innan helgen. Imorgon åker jag ju med mamma, mormor och moster till Gekås (igen jag vet, haha=P), på torsdag ska jag på "smyckeparty" med mamma till hennes kompis, och på fredag är det ju anställningsintervjun. Får se om jag kanske hinner med ett pass på fredag eftermiddag..

Åh, imorgon känner jag verkligen för att shoppa något, var jättelängesen =( Inte för att det finns så värst mkt fina saker där, iaf inte kläder, men något kan man alltid hitta. Ni minns ju säkert förra gången jag var där, fick allt med mig lite saker hem ändå =P Och nu ska jag verkligen försöka hitta underkläder! Hann inte med det förra gången, plus att det var så mycket folk att jag inte ens orkade se på kön till provrummen. Men imon åker vi på eftermiddagen och då är det förhoppningsvis mindre folk =)

Hur ser er vecka ut? Mycket plugg/jobb, eller har ni mycket tid över till annat? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0