Hej!

Gaaah, äntligen hemma! My ass vilken lång dag! Somnade på bussen hem. Och man blir ju deprimerad, det var mörkt när jag åkte till skolan i morse och det var mörkt när jag åkte hem. Buhu. Vintern är här förfan. Känns det som i alla fall. Och bussresan hem tog SÅ lång tid kändes det som, de stunderna jag var vaken och när jag kom innanför dörren här hemma var jag så hungrig att jag höll på att kapitulera. Och, mina vänner, jag är ingen bra människa när jag är hungrig. Inte alls. Det borde inte vara lagligt att ha lunch så tidigt (ja, jag vet att jag tjatade om det i förra inlägget också=P), och en fattig student som jag har ju för tusan inte råd att köpa nån form av "extralunch" varje dag. Nej, det får blir ändring på detta. Annars får jag börja ta med mig mackor eller något, och det vill jag helst slippa.

Nu är jag i alla fall inte hungrigi längre, mammas lasagne (lite kvar från igår=)) stod på bordet när jag kom hem och ni kanske kan gissa hur snabbt jag åt upp den. Snarare inhalerade =P Men gott var det. Sallad och dressing till det, skitgott =) Nu är det en timma och 40 minuter tills mitt ki-boxpass börjar, ska försöka vila mig lite innan dess. Och med vila menar jag inte någon form av powernap, nej, snarare en stund vid datorn, läsa lite bloggar och så. Ja nu vet ni ju hur min dag har varit, hur har ni haft det idag? =)

Kommentarer
Postat av: tilda

svar: ja dt gör jag. haha , ja dom var superlika. ha en bra kväll

2007-11-05 @ 17:57:03
URL: http://baratildis.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0