Hårkontroll

Tjabba =)

Hemma nu, kom för en stund sedan. Har varit i stan med Carro och Madde, eller aa, mest Madde faktiskt =P Carro skulle iväg och slinga håret så hon tog en power-fika och kilade sedan iväg till bussen. Vi fikade på Fröken Olsson, jag tog en grov rågfralla med kycklingfilé, creamcheese, basilika och soltorkade tomater =) Mums, asgod var den! Efter att Carro hade gått så fortsatte jag och Madde med en runda på stan, jättetrevligt =) Vi har som jag sa tidigare inte träffats på jättelänge (vi hade värsta cat-fighten i våras, haha), så det var kul kul! :D Gick och spanade lite på H&M, och var även inne på hälsokostbutiken. Jag har funderat på att köpa dessa hårkontroll-tabletter som all pratar så varmt om. Bland annat Kenza tyckte ju att dom funkade skitbra, för naglarna. Frågan är om de fungerar lika bra för håret.. Hm, värt att testa iaf. Köpte dom inte idag, men jag ska nog göra det!

Om det är någon som testat hårkontroll, eller något annat tillskott som är bra för håret, så SKRIV! =D Snälla. jag vill ha alla tips jag kan få.

image355

Kommentarer
Postat av: Me

Prova den flytade varianten med kisel i istället, ska vara bra för både hår, naglar, hud och mage. Silicea tror jag den heter som jag har, testad och allt... Har bara haft den ett tag så jag vet inte om d hänt nått än, men jag har hört massor om den innan, i flera år från både yngre och äldre. Så den ska nog vara bra. Den påverkar ju inte snabbhet på hårutväxten utan bara kvalite'n och tjocklek osv...

2007-11-12 @ 05:12:32
URL: http://modestiaaparte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0