Hallå ;)

Hemma från träningen nu! Var riktigt roligt, inte lika bra som förra gången (var annan ledare), men ändå ett härligt  pass =) Carro va lite trött, så jag fick kicka igång henne lite. Skrek lite på henne, då blev hon förbannad och kom igång ordentligt, haha =P

Skulle ju egentligen plugga nu när jag kom hem, men jag bestämde mig för att det är bättre jag går upp tidigare imon och pluggar. Jag kan ändå inte koncentrera mig såhär sent, eller aa sent och sent =P Tjugo i tio, kanske inte så sent men jag måste typ plugga innan klockan halv åtta om det ska ge något.. Konstigt men så är det.

Blev så glad när jag kollade statistiken, för jag har verkligen varit JÄTTEoaktiv idag, men ändå hade jag fler besökare än igår =) Ledsen för den dåliga uppdateringen, men det blir så när jag går så länge i skolan och inte hinner blogga under dagen. Kul att se att ni ändå tittar in här! Ni kan ju alltid kolla lite gamla inlägg annars, haha =P Skitskoj.

Nej, nu ska jag checka min Facebook, sedan kolla lite bloggar och sen ska jag nog nana så jag orkar upp tidigt imon och plugga... -.- Ni får ha det så bra , vi hörs imorgon! =)

Puss & Kram! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0