Godkväll

Nej, nu ska jag gå ifrån datorn. Helt sjukt vad tiden går fort när man sitter och "surfar", haha =P Det ordet... Nej, men det finns ju miljarders bloggar att läsa, msn, Facebook... Ja, det finns att göra ett tag med andra ord! =) Men nu måste jag faktiskt göra lite annat. Har iofs redan läst ut boken nu, "Kejsaren av Portugallien" var det juh. Asså, om jag ska va helt ärlig så tog den sig faktiskt på slutet. Den va astrååk i början och det var liksom bara snark på alltihopa, men i slutet blev det riktigt känslosamt, iaf för en lipsill som jag ;) Haha. 

Boken handlar i stora drag om en fars kärlek till sin dotter, om hur dottern reser iväg och inte hör av sig på femton år. Pappan blir galen (bokstavligt talat) av längtan, men samtidigt får man se hur dottern binder samman föräldrarna, som från början inte verkar älska varann särskilt mycket. Deras kärlek till dottern för dem närmre varann. Så himla fint, men också så sorgligt att se hur utför det går med pappan. =/ Kanske inte en bok jag skulle läst om jag själv fick välja, men ändå kul att ha läst den.

Nej, nu ska jag måla naglarna. Ha en trevlig kväll allihop! =) Puss! <3

image380


Kommentarer
Postat av: carro

Jaa tiden bara rinner iväg när man sitter vid datan.. Sov så gott :)

2007-11-19 @ 23:06:41
URL: http://carroat.blogg.se
Postat av: Dilan

godmorgon =) Hoppasatt du får en bra dag =)

2007-11-20 @ 07:36:50
URL: http://www.dilo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0