Gekås!

Godkväll! =)

Har inte blivit mycket bloggning idag, skulle bloggat lite imorse innan skolan, men internet fungerade inte =/ Sedan åkte vi ju till Gekås direkt efter skolan. Men nu är jag hemma, har precis tittat på "Bonde söker fru" (som vanligt på onsdagar haha), och missbrukat frukt grovt. Haha =P Vi köpte ett helt jäkla nät med apelsiner på vägen hem, så nu blir det mycket fruktätande för mig, mums =)

Hittade faktiskt inte så jättemycket på Gekås.. =/ Hade tänkt mig att jag skulle köpa skitmycket, men så blev det ej. Men det var iaf en trevlig liten "utflykt" =P Detta var i alla fall det jag fick lagt vantarna på:

♦ En vit sport-BH
♦ En adapter till min mobil (för att kunna sätta i vanliga hörlurar)
♦ Vita hörsnäckor
♦ En rakhyvel
♦ Ett par leggings

Köpte även dagkrämen som är på bilden nedan, Nivea "Control Shine", som mattar ner hyn och gör att man inte blir så blank i ansiktet. Har haft med den i ett test här i bloggen tidigare, leta under kategorin "Tips & Test" om ni vill se det =) Den var faktiskt mycket billigare där, kostade 39:- tror jag, och annars kostar den typ 65:-.

image382

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0