Fredagkväll

Har precis kommit hem från farmor och farfar. Det skulle ju bli träning idag juh! Men nej, det blev inte, hann inte. =( Middag hos farmor och farfar är typ tradition, varje fredag. Men dom bor så nära så det är liksom inte värsta tillställningen. Aja, anyway får väl träna imon istället då! Var i alla fall ute och gick en lång promenad med Elsa förut =) Jätteskönt.

Alexander ringde förut och frågade om vi skulle käka pizza och se på film =) Känner dock att jag inte vill/orkar tjocka mig med pizza, dels eftersom jag redan ätit middag, dels för att lördag är min tjockisdag =P Men men, lite gott kan man allt få unna sig en fredag också. Får se vad det blir sen. Tror att han kommer hit, eller så åker jag till honom, vet inte riktigt hur det blir. Han ville att vi skulle se nån Hannibal-film, men ehm... jag vet inte om jag vågar det =P Jodå, det gör jag nog. Jag brukade gilla skräckfilmer, var alltid den som ba: "Joooo men kom igeeeen, var inte så FEGA, nu ser vi på skräääckfiilm! Mohahah!", men nu har jag typ inte sett nån skräckfilm på länge. Är ur form kanske man kan säga =P Men men, sen kommer ju Idol också, och några Vänner-avsnitt åker säkert på också ;) Ingen som vet någon bra film annars?

Åh, nu blev jag värsta sugen på glass... =/ Blir alltid det när helgen börjar närma sig =P Men min moppe ligger ju ute till försäljning, så.. Vi får väl gå! Jaja, vad ska ni göra ikväll?

Kram <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0