Fredag!

Godmorgon! =)

Sitter här i mörkret och äter frukost, youghurt med banan, björnbär och havreringar (som för övrigt ser ut och smakar som torrfoder). Kolsvart ute ju, och hitintills har jag tyckt att det har varit ganska deprimerande, vilket jag delvis tycker fortfarande. Men nu börjar det faktiskt kännas lite lättare. Detta för att de faktiskt är advent snart =) På söndag, 1:a advent, helt stört! Tyckte det var typ midsommarafton igår...

Och idag ska vi ha adventssamling i skolan =) Vet inte riktigt vad det innebär på den skolan jag går på nu, har bara haft sådan i grundskolan, men då var det i alla fall hur mysigt som helst. En liten, nervös förstaklassare som skulle tända första ljuset och läsa en liten vers =P Så det ska blir mysigt, och dessutom slipper vi första lektionen! Wie ;)

Ja just det, jobbet gick bra igår också =) Fick sitta själv i kassan nästan hela tiden, fast Carro stod bakom mig såklart =P Det gick bra för det mesta, förutom en gång jag verkligen klantade till det, haha =P Råkade slå in NIO nagelfilar istället för en... Kom åt en knapp bara. Så kunden fick betala över femhundra, när han egentligen bara skulle betala tvåhundra. När han hade fått kvittot så sa han "Öhm, du har nog slått in nio nagelfilar här... Jag har bara köpt en" Sen så sa han "Jag tyckte väl att det blev väldigt dyrt för lite mjölk!" Haha =P Sehr gut, Matilda.

Idag efter skolan (som slutar kvart över tolv) ska jag bara hem med en gång. Ska bli jätteskönt efter de senaste två dagarnas stress. Och så blir det ju säkert en del bloggning också =)

Ha en bra dag nu, så hörs vi sedan! Kram <33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0