Fredag

Guten Morgen meine Freundinnen.. =)

Sovit gott? Det har jag =) Åh, sov så gott när klockan ringde... Hade ställt den på 06:00, så tidigt brukar jag aldrig gå upp annars, men nu skulle jag duscha och fixa lite annat inför arbetsintervjun som är direkt idag efter skolan. Börjar bli lite smått nervös nu faktiskt.. =/ Men jag tror det är en positiv nervositet, liksom förväntansfull och så ni vet? Det kan ju inte vara så svårt, jag menar det finns väl inte så många frågor som man inte kan svara på? Så det ska nog fixa sig =)

Frågan är bara vad man ska ha på sig.. =/ Hm. Pappa bah "Inga stora krims-krams i öronen och sånt!" Ööh =P Vadå? Han menade typ stora ringar, eller andra stora, hängande örhängen. Vad är det för fel på det.? Jaja, ska nog ändå inte ha det, kör nog på mina vanliga pärlor. Tänkte ha den här skjortan, vad tycker ni om det?



Till den mina svata Replay-jeans, pärlhalsband och svarta stövlar. Vad tycks? =P Frågan är om jag ska ha hög- eller lågklackade stövlar..? Gah. Vad svårt, men jag tror inte att det spelar stor roll faktiskt.

Just det, en grej. Jag är ledsen för att det inte har blivit några dagens outfit på länge.. =( Detta eftersom jag inte har någon egen digitalkamera, har fåt låna min brors och min morfars en del, men det funkar inte så bra, morfar vill ju ha sin hemma hos sig liksom, och min bror vill helst inte låna ut sin.. =/ Tar ju med mobilen för det mesta, men det blir så grusiga och dåliga bilder med den. Men, förhoppningsvis så får jag en kamera i julklapp. Eller det vet jag ju inte, men jag har önskat mig det i alla fall, så jag hoppas hoppas hoppas att jag får det! =) Då ska ni allt få se på dagens outfit.

Nu måste jag kila, ska sminka mig och så innan jag sticker till bussen. Hoppas att ni får en jättemysig fredag, njut nu av att veckan alldeles snart är slut! =) Sköt om er, så hörs vi senare. Och just det, wish me luck =)

Puss! ♥

Kommentarer
Postat av: Universalappeal

God morgon!

2007-11-23 @ 07:10:36
URL: http://universalappeal.blogg.se/
Postat av: Sofia

Lycka till på intervjun!

2007-11-23 @ 07:14:29
URL: http://tusse.tjejsajten.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0