Fredag

Morrn morrn! :D

Fredag idag, usch det känns inte bra! I normala fall går jag på moln när det äntligen är fredag, men nu när det är lov.. Nja. Inte riktigt samma känsla, för nu vet man att efter helgen är lovet slut. =(=( Jaja, men det ska vi inte tänka på nu. Planer för dagen då.. Hmm. Städa, plugga och ev. söka jobb. Får se om jag hinner. Och träna ska jag göra i eftermiddag också. Medel/Puls blir det nog.
 
Haha, vet ni vad som går på tv nu? Trasdockorna! Kommer ni ihåg? Kollade jämt på det när jag var liten! Åh, NOSTALGI! Ett annat barnprogram som jag skulle ge mycket för att få se typ ett avsnitt av igen, är Simpor och Grodfötter. Snälla säg att ni minns!? Jag har inte direkt jätteklara minnen, men jag har bilder och klipp som jag ser jättetydligt i hjärnan =P Haha. Ni vet den där serien om.. en familj med sjödjur typ? Dom hade hår av tång och typ som våtdräkter där grenen på byxorna hängde nere vid knäna typ.. =P Och så sov dom i badkar. Dom bodde i ett helt vanligt lägenhetsområde. Serien gick 1994/1995, jag var alltså 3-4 år, men trots detta minns jag denna serie med skräckblandad förtjusning =P Har letat efter bilder, klipp eller liknande, både på google, youtube och svt:s egen hemsida, men nothing. =( Vilket var ert favoritprogram när ni var små? =)


Trasdockorna - is the shit =P

Kommentarer
Postat av: Gabriella

åhhh, trasdockorna!

2007-11-02 @ 11:47:15
URL: http://tjolahoppsan.wordpress.com/
Postat av: Anonym

haha såg det när jag var liten

2007-11-02 @ 12:06:00
URL: http://metrobloggen.se/linder
Postat av: Helena

Tack snälla. Ja vi får se hur det blir i fortsättningen med bloggen.Hoppas att du får en bra fredag!

2007-11-02 @ 12:25:14
URL: http://www.beverlyhills.blogg.se
Postat av: Elsa

Hahaha, samma sak här, har letat på internet. Älskade Simpor och grodfötter, men det var någon slags hatkärlek. Anyway, miss them, om du hittar något så lämna en kommentar!!

2007-11-04 @ 15:23:31
URL: http://minipinan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0