Fredag

Godmorgooon! =)

Fredag idag! :D Gud va härligt, veckans näst bästa dag =) Den här veckan har gått galet fort, men det gör veckorna iofs alltd nu for tiden känns det som, tycker ni inte? Anyway, idag har jag mitt data- och adiministrationsprov :S Hoppas att det går bra, har inte pluggat något att tala om, kollade lite i boken nu till frukosten och det verkar ganska lätt. Handlar om Word, och det kan man ju liksom =). Hoppas bara att det inte blir några överraskningar... Men jag menar, är det något man inte kan så är det väl bara att fråga "Office-assisitenten", haha =P Eller sitta och leta tills man hittar det! Så det ska nog gå bra hoppas jag =).

Efter skolan, slutar 12.15, ska jag fika med Carro och M =) Ska blir jättetrevligt, även om jag inte är så förtjust i själva "fikan". Men att sitta och prata i tre timmar och grymt trevligt! =) Har inte träffat M på hur länge som helst heller, C träffar jag ju varje dag i skolan, men vi gick allihop i samma klass på ögstadiet, så det blir en liten reunion! Får se vart vi går någonstans, finns ju många mysiga fik i stan =).

Vad ska ni göra idag? =)

image354

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0