Förresten,

Jag kom på att jag vill önska mig en parfym i julklapp. Använder inte det så jätteofta iofs, men om jag hade någon som luktade gott, så kanske jag skulle göra det =P Haha. Har DKNY:s "Be Delicious", och pyttepyttelite kvar av Paris Hiltons första parfym. Vet inte vad den heter.. =P Tycker det är jättesvårt att hitta någon som luktar gott, asså jag menar när man står i affären hinner man ju inte känna, den måste ju "gå in i huden" typ.. Och efter ca fem minuter har man ju inget luktsinne kvar. Så ja..

Men nu har jag hittat ett par som jag väljer emellan.

image356
Davidoff Cool Water - 100 ml 399:- (!)
Skitbilligt ju, hundra milliliter, de är ju skitstor flaska!

image357
Tommy Hilfiger True Star - 50 ml 339:-
Luktade på den på NK idag, och den luktade ju skitgott! Fanns även andra Hilfiger-dofter som var goda.

image358
Anna Sui Dolly Girl on the Beach -  30 ml 229:-
Doftar jättegott, plus att den har jättefin flaska =)

image359
Dolce & Gabbana The One - 50 ml 489:-
Tittade på denna redan förra året, men vet inte varför jag inte köpte den då... =)

Okej, ingen av de här dofterna är direkt nya. Jag menar, Davidoffs Cool Water är från 1996! =P Men shit the same, huvudsaken är väl att det doftar gott ? =P
Någon som har nån av dessa parfymer?

Kommentarer
Postat av: Estelle

Ja jag tjänar på dem :) Gör du?

2007-11-09 @ 18:50:31
URL: http://estelles.blogg.se
Postat av: ji

jag har den första o den luktar inte alls så gött som man tror. den är så himla stark. :/

2007-11-10 @ 13:44:39
URL: http://josephineilola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0