Eva & Adam



Var inne på Tobias blogg och fick se videon till Romeo, ni vet låten i Eva & Adam-filmen "Fyra födelsedagar och ett fiasko". Inte lite nostalgi jag fick! =) Letade upp detta klippet som kommer från filmen. Åh, jag älskade verkligen Eva & Adam när jag var mindre. Läste böckerna, såg serien på TV och filmen. Tycker fortfarande att dne är mysig, även om jag inte sett den på sjukt länge. Kanske ska ta och göra det någon dag =)

Haha, kolla in hon tjejen (vad heter hon, Mia?) hon bah: "Herregud, jag får nästan återfall! Hur kunde jag göra slut med honom??" Hon ser så rolig ut tycker jag ;) Och Alexander!! Han är så klockren, kolla in dansen i slutet! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0